Jak kupować?

Jak kupować ?

Kupowanie w Naszym sklepie jest bardzo intuicyjne i składa sie z kilku prostych kroków.

Krok 1 - Szukanie produktów
Aby odnaźć interesujący Cię produkt skorzystaj z kategorii sklepu lub z wyszukiwarki.

Krok 2 - dodawanie do koszyka
Zapoznaj sie dokładnie z opisem produktu i kliknij "Dodaj do koszyka"

Krok 3 - kontynuacja zakupów
Możesz kontynuować kupowanie lub przejść do sfinalizowania zamówienia. Jeśli kontynujesz zakupy, w każdej chwili możesz przejść do koszyka - prawy górny róg strony

Krok 4 - finalizowanie zamówienia
W "koszyku" sprawdź poprawność swojego zamówienia - ilośc możesz w każdej chwili zmienić. Kliknij "Formularz zamówienia" i wybierz jedną z opcji. Zdecyduj o sposobie płatności, rodzaju dostawy oraz o dowodzie zakupu. Podaj adres dostawy i w przypadku faktury pełne dane firmy.

Często zadawane pytania

Czy muszę się rejestrować?
Rejestracja konta nie jest wymagana - zakupów można dokonać bez tego procesu. Jednak zachęcamy do rejestracji w sklepie - jest ona bezpłatna, nie zobowiązuje do zakupów w naszym sklepie, a rejestracji można dokonać choćby po to, aby mogli Państwo otrzymywać najświeższy newsletter informujący o nowych produktach lub promocjach organizowanych na naszej stronie.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Zamówiony przez Państwa towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej FEDEX i w zdecydowanej większości przypadków dostarczany jest w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia. W każdym momencie możesz śledzić swoją przesyłkę - link do śledzenia otrzymasz w wiadomości e-mail.

Jeżeli sprzęt nie spełni moich oczekiwań to czy będę mógł zrezygnować z zakupu ewentualnie wymienić na inny?
W przypadku zakupu internetowego (na odległość) ustawowo przysługuje możliwość zwrotu towaru w ciągu 10 dni kalendarzowych, jeśli sprzęt pozostaje w stanie nienaruszonym. W przypadku zakupów stacjonarnych takiej możliwości niestety nie ma.

Czy dostanę fakturę z datą inną niż wydania sprzętu?
Faktury w naszej firmie są zawsze w 100% zgodne z rzeczywistością. Oddaje to realizowaną przez firmę polityki pełnej przejrzystości i uczciwości od strony prawnej.

W jaki sposób skorygować dane na fakturze zawierające błąd?
W przypadku gdy błąd dotyczy braku jednego z elementów wyszczególnionych na fakturze VAT (np. brak imienia/nazwiska Nabywcy, nazwy firmy, błędny/inny adres, błędny numer NIP), nasza firma na prośbę Klienta może wystawić fakturę - korektę danych Nabywcy. Gdy błąd na fakturze jest spowodowany przestawieniem kolejności słów, przestawieniem liter/cyfr w słowie, w adresie; zmianę danych na fakturze uzyskać można poprzez notę korygującą, wystawianą przez Kupującego. Notę korygującą w dwóch egzemplarzach można przesłać pocztą do centrali firmy.

W jaki sposób mogę uzyskać duplikat faktury?
Duplikat faktury można uzyskać w przypadku zakupu wysyłkowego, kontaktując się drogą mailową (biuro@consis.com.pl).

Paczka którą otrzymałem jest uszkodzona, lub budzi moje wątpliwości.
Dbamy o to, aby towar podczas transportu był dobrze zabezpieczony. Jeżeli pomimo tego zdarzy się Państwu otrzymać przesyłkę, która budzi wątpliwości i zweryfikować jej stan na etapie odbioru od kuriera – prosimy o spisanie protokołu odbioru. Zdajemy sobie sprawę z tego, że nie wszystkie czynności są możliwe do zweryfikowania w obecności kuriera, dlatego do każdej sprawy podchodzimy indywidualnie.

Dlaczego musze podawać dane osobowe?
"Przetwarzanie danych osobowych" to niezbędny aspekt techniczny związany z prowadzeniem sklepu internetowego. Nie ma innego sposobu aby zapisać dane osobowe kogoś, kto składa zamówienie w naszym sklepie.

Zakupy hurtowe

Wszystkich kontrahentów zainteresowanych stałą współpracą zapraszamy do zakupów hurtowych.
Oferujemy duże rabaty oraz transport na euro paletach.

Zapraszamy do kontaktu:
Marcin Kaczała
Tel: 515277445

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl